La Roche Posay

Heb je een gevoelige huid? Bij La Roche Posay moet je zijn. Dit merk gelooft in een beter leven voor een gevoelige huid. Al drie jaar op rij werken wij op een fijne manier samen. Twee influencers uit onze femmely zijn ambassadeurs van La Roche Posay en delen hun huid journey door het jaar heen. Acne-aanvallen, eczeem, zonnebrand… niets blijft onbesproken in mooie content op Instagram en YouTube.

Influencers als huidexperts: dat is de kracht van deze campagne. Kim en Esmee worden door La Roche Posay meegenomen in de werking van hun producten. Door middel van ‘Dermclasses’ en bezoeken aan laboratoria wordt de kennis van de ambassadeurs over de huid vergroot. In nauwe samenwerking met La Roche Posay zijn er al veel vrouwen geholpen met hun huidvragen en -problemen.

Guts & Gusto

Dé fashion webshop (mét winkels) waar je terecht kunt voor trendy kleding, schoenen en accessoires: met Guts & Gusto hebben we een jaarstrategie opgezet met een aantal influencers. Deze influencers uit onze eigen femmely zijn gekozen als ambassadeur om de naamsbekendheid op zowel de Nederlandse als de Belgische markt te vergroten. Dit doen we door iedere maand aanwezig te zijn met inspirerende content. Van een winkelbezoek tot inspiratierondje met de influencers’ favoriete items. De perfecte matches met de juiste influencers resulteerden in hoge engagement met de volgers en veel clicks.”

Faye Bóné x Guts & Gusto

Naast de ambassadeurs die iedere maand met inspirerende content terugkomen, zijn er ook twee collectie samenwerkingen opgezet met influencer Faye Bóné uit onze femmely. Faye staat voor fashion, beauty en real (mom) stories – maar wel allemaal met een knipoog. Een goede match met Guts & Gusto! Zij weet als geen ander de mooiste outfits uit de kast te trekken en de beste stylingtips te geven. Moodboards, prints, stoffen, modellen, kleuren, en volledige collecties: het was een waar feestje om twee collecties samen te lanceren.

Philips Lumea

Hoe breng je Lumea IPL onder de aandacht bij een relevant publiek? Van Philips kregen we de opdracht awareness te creëren bij de juiste doelgroep én dit publiek te informeren over hun product.

Door samen met Philips IPL-ambassadeurs Faye Boné, Eline Zwitser en Mirthe Buurman live te gaan op Instagram, konden volgers op voorhand én live hun vragen stellen over het product. En dat niet alleen, zij maakten ook direct kans om een jaar lang Lumea IPL te winnen. Onze geselecteerde influencers bleken met hun volgers perfect aan te sluiten bij de doelstellingen van Philips.

Naast de ambassadeurs werd het product ook onder de aandacht gebracht door vier extra influencers met ieder hun eigen en diverse achterban – maar allemaal passend bij Philips Lumea: Moïse Trustfull, Julia de Bruin, Claire Lucia en Vita Cleo.

Albelli

Inmiddels is Albelli al een aantal jaar een bekend gezicht bij Femmefab en zijn wij voor hen actief. Niet alleen in Nederland, maar ook in België en Duitsland! Van gepersonaliseerde vakantie- en jaarboeken tot aan kaarten en kalenders: Albelli wil de wereld een stukje mooier maken door de momenten van mensen tot leven te brengen.


We werkten in die drie landen door middel van de juiste influencer strategie met meer dan 100 influencers samen. Om bij iedere campagne opnieuw in te spelen op de juiste doelgroep haakten we ook veel influencers buiten ons portfolio aan. Het doel is om zowel de meest succesvolle influencers met regelmaat in te zetten, als nieuwe influencers om het bereik te blijven vergroten. Daarnaast speelt de juiste contentstrategie een belangrijke rol in het succes van de campagnes. In de afgelopen jaren is door middel van de inzet van Instagram een bereik behaald van ruim 20 miljoen views.

” In de afgelopen jaren is door middel van de inzet van Instagram een bereik behaald van ruim 20 miljoen views

Bjorn Borg

Harder, Better, Faster, Stronger! Björn Borg: één van de bekendste en populairste merken wereldwijd als het gaat om sportieve en comfortabele ondergoed-, sport- en loungewear collecties. Hun doel is om mensen te inspireren om hun passie te vinden en zich buitengewoon te voelen, ongeacht sport, uitdaging of doel.

Voor de nieuwe trainingsclub en padelcollectie zetten we 10 influencers in om de brand slogan Train to live te verspreiden en de verkoop te stimuleren. Met als ultieme goal: Björn Borg te positioneren als hét sportmodemerk van Nederland en België. De geselecteerde influencers zijn moeders, maar bereiken door hun verschillende invalshoeken een divers publiek. De inzet van posts, stories, YouTube-vlogs en de kortingscode zorgde voor een mooi bereik en hoeveelheid sales.

Cases