Influencers
Total reach
m
Total clicks
Noppies CASE
Het ouderschap kan uitdagend zijn, dat begrijpt Noppies als geen ander. Met hun Noppies Veerkracht-campagne omarmden zij de imperfecties rondom het ouderschap door zich in te zetten voor de 1001 Kritieke Dagen: de 1001 eerste dagen van een kindje - van conceptie tot de eerste twee levensjaren. Deze dagen zijn het allerbelangrijkst voor een veilige hechting. Ikvrouwvanjou, Michelle Bollen en More Than a Mom uit onze eigen femmely beamen dit en stelden zich kwetsbaar op over dit onderwerp.
Middels een videoserie bestaande uit vier afleveringen en bijbehorende content op Instagram voerden zij gesprekken over zwanger worden, zwangerschap, bevalling & kraamtijd en de eerste twee jaar. Het doel van de campagne was dan ook om bekendheid te creëren rondom de 1001 Kritieke Dagen. En dat lukte! Met ruim 2 miljoen weergaven op Instagram spraken zij zich uit over het ouderschap en vertelden zij open over hoe zij de eerste 1001 dagen van hun kindje beleefden. Eerlijke, authentieke en persoonlijke content, wat voor veel herkenbaarheid onder de volgers zorgde.