Influencers

Total reach

m

Total clicks

Lidl CASE
November 4, 2022

Lidl

Lidl CASE

Voor Lidl zetten we gedurende het jaar verschillende campagnes op waarbij we inspelen op zowel hun ruime food- als non food-assortiment. Denk hierbij aan Veggie Vegan Week, het Kerst Delicieux assortiment en de bekende Parkside boor.

Onze femmely kent heel wat foodies! Kim Jacobs, Mama Lotje, Eline Zwitser, Kelly Caresse en Newbornfitmama maken daarom op Instagram de lekkerste recepten met Lidl-producten. Daarnaast steken ze ook graag hun handen uit de mouwen om aan de slag te gaan met een DIY-project. En dat is mooi, want bij Lidl kan het allemaal!

Parkside Boor

Veggie Vegan Week

Kerst Delicieux

Het doel van de campagnes is dan ook om volgers bekend te maken met het veelzijdige assortiment van Lidl. In totaal zijn er door middel van de inzet van Instagram 1,6 miljoen weergaven behaald.