Fashion for members only: BestSecret. Met meer dan 5 miljoen producten van meer dan 3.000 internationale designermerken is BestSecret een webshop van kwaliteit.  In Duitsland en Scandinavië is het concept al jaren succesvol. Om het ook op de Nederlandse markt groot te maken, heeft het merk brand awareness nodig op grote schaal met als doel nieuwe leden en sales te genereren.

 

 

BestSecret en Femmefab willen de Nederlandse modeliefhebbers kennis laten maken met de gesloten shopping community. Wanneer je lid bent geworden heb je toegang tot een unieke shopervaring met designer producten met kortingen tot 80 procent. Om de community te vergroten binnen de juiste doelgroep zijn diverse YouTubers ingezet die middels een unboxing en een ‘fashion haul’ de producten laten zien. Door de inzet van toonaangevende influencers zoals Mascha van Beautygloss, Laura Ponticorvo en Vivian Hoorn, is BestSecret op grote schaal op de kaart gebracht en heeft zichtbaar succes getoond met vele nieuwe leden en bestellingen.

Deze campagne is tot stand gekomen aan de hand van de volgende disciplines:

  • Youtube
  • Branding
  • Content

Inspiratie gekregen voor uw campagne?

Let's connect!