Nestlé Babyvoeding vroeg ons om een mediastrategie te ontwikkelen met als doel brand awareness, het promoten van nieuwe producten en content creatie voor eigen kanalen. Om op een natuurlijke manier Nestlé en de producten onder de aandacht te brengen onder de doelgroep moeders, is een jaarsamenwerking tot stand gekomen met drie moeder influencers.

De influencers Laviesanne, Alboe en Kellycaresse zijn uitgeroepen tot Nestlé ambassadeurs, waarbij bestaande en nieuwe Nestlé producten bijna wekelijks werden geïntegreerd in blogs, vlogs en social kanalen van de drie dames. Naast de reguliere content inzet hebben wij ook de quiz ontworpen ‘Wat voor type moeder ben jij?’ om uit te vinden op welke van de 3 infleuncers jij het meest lijkt. De chaotische Sanne of toch de creatieve Kelly? Dit zorgde voor veel interactie onder de volgers en tevens interessante onderzoeksuitkomsten voor Nestlé.

 

Als afsluiting van de samenwerking is er op de Negenmaandenbeurs van 20 tot 25 februari 2019 een Meet & Greet georganiseerd voor de drie moeders, waar ze allen 10 volgers mochten uitnodigen om langs te komen bij de stand voor een hapje, praatje en goodiebag. Dit was een groot succes!

 

De gehele campagne heeft uiteindelijk een totaal bereik gegenereerd van meer dan 2 miljoen.

 

 

Na weken van planning hebben we het project benaderd via de volgende disciplines:

  • Youtube
  • Strategy
  • Branding
  • Content
  • Digital

Inspiratie gekregen voor uw campagne?

Let's connect!